Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Σε όλα τα θέματα που σας απασχολούν σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Πληροφορίες αποστολής

Ποιούς τρόπους αποστολής υποστηρίζετε;

Η αποστολή των προϊόντων της σελίδας πραγματοποιείται μέσω ΕΛΤΑ Courier. Λόγω της άψογης συνεργασίας που έχουμε με την συγκεκριμένη υπηρεσία αλλά και της συνεργασίας της με τα ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, διασφαλίζουμε ότι το πακέτο σας θα έρθει είτε στην πόρτα σας είτε στο κοντινότερο υποκατάστημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων την επόμενη ακριβώς ημέρα από την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που βρίσκεστε στην Αθήνα ή εντός Αττικής, η παράδοση του πακέτου μπορεί να γίνει είτε στην φυσική μας έδρα είτε μετά από ραντεβού σε κάποιον σταθμό μετρό (συνήθως στον σταθμό Μετρό “Ανθούπολη").

Πότε θα παραλάβω;

Γνωρίζουμε πως αμέσως μετά την αγορά του προϊόντος που  θα επιλέξετε, περιμένετε πως και πως να παραλάβετε. Το ίδιο νιώθουμε και εμείς όταν αγοράζουμε κάτι. Γι’αυτόν τον λόγο προσπαθούμε να στείλουμε την παραγγελία σας στο ταχυδρομείο την ίδια μέρα με την ημέρα παραγγελίας/πληρωμής. Αν η παράδοση στην εταιρεία Courier γίνει πριν τις 18:00, τότε θα παραλάβετε την επόμενη ακριβώς ημέρα (εξαιρούνται Σαββατοκύριακα, επίσημες αργίες κλπ).

Πως ελέγχω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Η παραγγελία σας, αμέσως μετά την αποστολή της στο σύστημα μας θα περάσει από συγκεκριμένες διαδικασίες. Κατά την αποστολή της θα σας στείλουμε τον αριθμό αποστολής για να μπορείτε να ελέγχετε την παραγγελία σας μέσω ΕΛΤΑ Courier.

Ποιούς τρόπους πληρωμής υποστηρίζετε;

Υποστηρίζουμε όλους τους πιθανούς τρόπους πληρωμής: Μετρητά, Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά, Αντικαταβολή, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, PayPal, Πληρωμή σε 12 άτοκες δόσεις μέσω πισωτικής κάρτας. Επίσης υποστηρίζουμε και τις ανταλλαγές με κάλυψη της όποιας διαφοράς, πάντα όμως μετά από επικοινωνία.

Περισσότερες συχνές ερωτήσεις

Τελευταία ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στις 10/7/2020.

Δέχεστε και ανταλλαγές ως πληρωμή;

Ναι, πάντα όμως με προϋποθέσεις. Επειδή πάντα ψάχνουμε τα καλύτερα μεταχειρισμένα (Φωτογραφικό εξοπλισμό και Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές), δίνουμε μεγάλη προσοχή στον εξοπλισμό που αγοράζουμε, με στόχο πάντα να τον μεταπωλήσουμε σε κάποιον άλλον. Γι’αυτόν τον λόγο καλό θα είναι πριν μας ρωτήσετε για ανταλλαγή ή μερική ανταλλαγή και κάλυψη της διαφοράς να είστε βέβαιοι πως το προϊόν σας είναι σε πολύ καλή έως άριστη κατάσταση, έχετε την αρχική συσκευασία του προϊόντος και αν είναι δυνατόν την απόδειξη αγοράς. Θα εκτιμήσουμε το προϊόν σας και θα σας πούμε αν μπορεί να γίνει ανταλλαγή ή σε ποιό ύψος θα υπάρχει διαφορά την οποία θα καλύψετε είτε εσείς, είτε εμείς.

Μπορώ να σας πουλήσω τα δικά μου μεταχειρισμένα;

Ναι, πάντα όμως με προϋποθέσεις. Επειδή πάντα ψάχνουμε τα καλύτερα μεταχειρισμένα (Φωτογραφικό εξοπλισμό και Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές), δίνουμε μεγάλη προσοχή στον εξοπλισμό που αγοράζουμε, με στόχο πάντα να τον μεταπωλήσουμε σε κάποιον άλλον. Γι’αυτόν τον λόγο καλό θα είναι πριν μας ρωτήσετε για πώληση του εξοπλισμού σας, πρέπει να είστε βέβαιοι πως το προϊόν σας είναι σε πολύ καλή έως άριστη κατάσταση, έχετε την αρχική συσκευασία του προϊόντος και αν είναι δυνατόν την απόδειξη αγοράς. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο να έχουμε στην κατοχή μας νόμιμα προϊόντα, γι’αυτόν τον λόγο κατά την πώληση θα καταγράψουμε το όνομα και τα λοιπά σας στοιχεία μαζί με το σειριακό αριθμό του προϊόντος.

Σε περίπτωση που βρίσκεστε στην επαρχία, θα μας στείλετε τον εξοπλισμό για εκτίμηση και εφόσον είναι όλα καλά, θα σας στείλουμε τα χρήματα (ή τον εξοπλισμό αν πρόκειται για ανταλλαγή) σε κάποιον λογαριασμό σας. Εφόσον δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την ποιότητα του εξοπλισμού σας, θα σας επιστρέψουμε τον εξοπλισμό σας. Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ιδιοκτήτη του εξοπλισμού. Σε περίπτωση επιστροφής, τα έξοδα επιστροφής τα καλύπτουμε εμείς.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι δεν είναι απαραίτητο, η παραγγελία σας θα σταλθεί ακόμη και χωρίς δημιουργία λογαριασμού. Είναι όμως καλύτερο να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη για να μπορείτε έτσι να βλέπετε τις παλαιότερες παραγγελίες σας, να λαμβάνετε ενημερωτικά email και να έχετε καλύτερη υποστήριξη.

Υπάρχει επιπλέον κόστος μεταφορικών

Για αποστολές στην Ελλάδα: Κόστος 10€ για αποστολή με Courier ανεξαρτήτως βάρος του πακέτου. Για αγορές από 250€ και άνω δεν υπάρχουν έξοδα μεταφοράς.
Για αποστολές στην Κύπρο: Κόστος 25€ για αποστολή με Courier πακέτου έως 5 κιλά. Για αγορές άνω των 250€ τα έξοδα του πακέτου παραμένουν 25€, ανεξαρτήτως του βάρους.
Για αποστολές στην Ε/Ε: Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Σε περίπτωση που βρίσκεστε εντός Αττικής και μπορείτε να περάσετε από την φυσική μας έδρα μετά από ραντεβού, δεν υπάρχει επιπλέον κόστος.

Τα προϊόντα είναι μεταχειρισμένα;

Ναι, όλα μας τα προϊόντα είναι μεταχειρισμένα (εξαιρούνται οι φωτογραφικοί δερμάτινοι ιμάντες). Έχουν ελεχθεί κατά την αγορά μας και σας παραδίδονται στην καλύτερη δυνατή τους κατάσταση.

Σε κάθε προϊόν αναγράφεται η κατάσταση του. 

Όταν υπάρχει η ένδειξη Α++, το προϊόν είναι σαν καινούριο.

Όταν υπάρχει η ένδειξη Α+, το προϊόν είναι επίσης σε άψογη κατάσταση με ενδεχομένως αμυδρές ατέλειες που θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες.

Όταν υπάρχει η ένδειξη Α, το προϊόν είναι επίσης σε πολύ καλή κατάσταση με ατέλειες, οι οποίες θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες δεν θα επηρεάζουν όμως την απόδοση του. 

Όταν υπάρχει η ένδειξη Β+, το προϊόν είναι καλή κατάσταση με εμφανείς ατέλειες που θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες, χωρίς όμως να επηρεάζεται η απόδοση του. 

Όταν υπάρχει η ένδειξη Β, το προϊόν είναι μέτρια κατάσταση με εμφανείς ατέλειες που θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες, στις οποίες μπορεί να επηρεάζεται η απόδοση του. 

Όταν υπάρχει η ένδειξη Β-, το προϊόν είναι σε μέτρια έως πιθανόν προβληματική εν μέρει κατάσταση με εμφανείς ατέλειες που θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες, και θα επηρεάζεται η απόδοση του. 

Όταν υπάρχει η ένδειξη C, το προϊόν είναι προβληματικό, με διακριτές ατέλειες που θα έχουν ήδη αναγραφεί στις πληροφορίες, η αποδοσή του προϊόντος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό και πωλείται ουσιαστικά για ανταλλακτικά ή για μερική χρήση  

Υπάρχει εγγύηση στα προϊόντα σας;

Ναι! Οι PhotoBros παρέχουν σε όλα τα προϊόντα σειράς A++, Α+, Α εγγύηση καλής λειτουργίας 6 μηνών. Από αυτήν την εγγύηση εξαιρούνται οι μπαταρίες σε όλα μας τα προϊόντα (φωτογραφικές μηχανές, flash, Η/Υ, tablets κλπ).

Σε περίπτωση βλάβης με υπαιτιότητα του αγοραστή (π.χ. πτώση, νερό, λάθος firmware update κλπ) το προϊόν δεν καλύπτεται από εγγύηση.

Σε περίπτωση βλάβης χωρίς υπαιτιότητα του αγοραστή, θα παραλάβουμε την συσκευή σας, θα προσπαθήσουμε να την επισκευάσουμε και θα σας την επιστρέψουμε χωρίς χρέωση.

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν είναι εφικτή, θα σας επιστρέψουμε το ποσό με μορφή δωροεπιταγής για αγορά νέου εξοπλισμού από την σελίδα μας.

Δέχεστε επιστροφές;

Οι επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους ή χωρίς λόγο δεν είναι δυνατές. Σε περίπτωση προβλήματος στο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε εντός 14 ημερών να μας το επιστρέψετε.

Πριν την επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, να μας αναφέρετε το πρόβλημα και εφόσον δεν μπορεί να λυθεί, τότε μόνο θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής.

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν μετά από 14 ημέρες και εκείνο είναι στην ίδια κατάσταση, όπως αγοράστηκε, μπορεί να γίνει μόνο μέσω νέας αγοραπωλησίας ή ανταλλαγής με κάποιο από τα προϊόντα μας.

Το προϊόν θα αγοραστεί σε χαμηλότερη τιμή από την τιμή αρχικής πώλησης σε εσάς, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμη και το -40% σε ορισμένες περιπτώσεις. 

Οι τιμές είναι με ΦΠΑ;

Όχι, σε όλα τα μεταχειρισμένα προϊόντα (Φωτογραφικός εξοπλισμός, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Περιφερειακά) δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση Φ.Π.Α. 24%. 

Εξαίρεση αποτελούν οι δερμάτινοι φωτογραφικοί ιμάντες, στους οποίους υπάρχει επιβάρυνση Φ.Π.Α. 24%.

Είναι όλα τα προϊόντα νόμιμα;

Όλα μας τα προϊόντα είναι αγορασμένα νόμιμα είτε από ιδιώτες, είτε από συνεργάτες μας στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Κάθε φορά που αγοράζουμε ή πουλάμε κάτι, ο σειριακός αριθμός του προϊόντος καταγράφεται στο σύστημα μας. Έτσι ακόμη και σε περίπτωση κλοπής ή αναζήτησης κλοπιμαίων, γνωρίζουμε από που ήρθε το προϊόν και που πήγε.